Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rhodos: Ceny za image rozdány

Redakce MAM29. 5. 2003




Společnost Nokia v kategorii výrobců mobilních telefonů a Karlovarské minerální vody v oblasti producentů minerálních vod získaly již počtvrté za sebou první místo v soutěži o nejlepší firemní image. Tu již sedmým rokem pořádalo sdružení Rhodos tvořené agenturou pro výzkum trhu GfK Praha, vydavatelstvím Economia a firmou Ogilvy CID.


Cenu Modrý Rhodos nově udělovanou firmám, které v příslušné kategorii zvítězily minimálně třikrát, získaly také pojišťovna ING, Plzeňský Prazdroj, Fischer, Karlovarská Becherovka a Sony.


Rhodos posuzoval kvalitu image firem tak, že v první fázi 50 českých manažerů vybralo pět parametrů, které jsou podle nich pro image firmy nejdůležitější. Prostřednictvím telefonického průzkumu pak ve druhé fázi oslovilo 500 českých manažerů. Ti měli spontánně jmenovat pět firem z každé z 19 kategorií, v rámci kterých Rhodos image firem posuzuje, a poté je ohodnotit, nakolik splňují jednotlivé parametry. Kritéria se v příslušných oborech lišila, často k nim ale patřil například přístup k zákazníkům, spolehlivost a kvalita výrobků.


Sdružení udělilo letos také nově Cenu médií, kdy image firem posuzovali novináři z různých typů médií. Držitelem Ceny médií se letos stala Škoda Auto. Ve zvláštní kategorii měst vyhrál Český Krumlov, jako země s nejlepší image bylo oceněno Švýcarsko.


Speciální příloha s výsledky


×

Světové firemní lize kraluje Microsoft

Starší článek

Mediální koncerny v USA čekají na širší možnost soustředit kapitál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více