Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Průzkumy k referendu si zatím objednala jen ČT

Redakce MAM16. 5. 2003

Většina sdělovacích prostředků chce ke zjišťování názorů lidí na vstup Česka do EU využívat průzkumů, které pro ministerstvo zahraničí pravidelně připravují společnosti STEM a TNS Factum. Exkluzivní šetření si zatím objednala pouze Česká televize (ČT), vyplynulo z ankety ČTK mezi médii a agenturami. “ČT má zajištěny bleskové nárazové průzkumy ze dne na den, které pro nás připravuje agentura STEM,” řekl mluvčí ČT Richard Klatovský. Během sčítání hlasů bude televize spolupracovat s agenturou SC&C. Stejná společnost pro ČT zpracovávala volební odhady také při loňských volbách. O objednání exkluzivního průzkumu uvažuje i televize Nova. “S nikým jsme ale zatím žádnou dohodu nepodepsali,” uvedl mluvčí Novy Petr Kostka. Také další z televizí, Prima, nemá podle své mluvčí Jany Malíkové dosud žádné podobné smlouvy uzavřeny. Hana Hikelová z Českého rozhlasu (ČRo) ČTK řekla, že rozhlas se dohodl s ČT na zhruba dvou až třech průzkumech, které by si obě média objednala společně. Šetření by měla vypracovat společnost STEM. Šéfredaktor zpravodajství ČT Karel Novák ale uvedl, že pokud si televize sjedná exkluzivní průzkum sama, na společné projekty s ČRo již nebude mít prostředky. Průzkumů STEM a TNS Factum pro ministerstvo zahraničí chce do referenda využívat také většina celostátních deníků. Zda si zadají i exkluzivní šetření, se ale zatím nerozhodly.
V plebiscitu, který se uskuteční 13. a 14. června, budou lidé odpovídat na otázku, zda souhlasí s členstvím podle smlouvy o přistoupení České republiky k EU. Podle posledního průzkumu společnosti TNS Factum by se nyní pro vstup vyslovilo 79 procent účastníků referenda. Pokud by se však všelidového hlasování zúčastnili i občané, kteří se k volebním urnám nechystají, klesl by počet příznivců vstupu na 53 procent.
-čtk-

×

Návrh na zvýšení koncesionářských poplatků jde do druhého čtení

Starší článek

Největší japonské reklamní agentuře loni klesl zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více