Pro auto na Finance.cz

7. 5. 2003 15:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Server Finance.cz připravuje od 26.5. v souvislosti s veletrhem Autosalon Brno 2003 novou přílohu, která bude věnována automobilům a financování nákupu a provozu motorových vozidel. „Na serveru tak vzniká nový prostor pro inzerci firem, které chtějí oslovit zájemce o koupi automobilu jako jsou např. leasingové společnosti, pojišťovny nebo autosalony,“ dává tip na oslovení atraktivní cílové skupiny výkonný ředitel Finance.cz Pavel Manhalter. Z nezávislého výzkumu, který provedla TNS, vyplývá že téměř 40 000 návštěvníků serveru uvažuje v blízké době o koupi automobilu.
-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.