Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pololetní zisk Daily Mail vzrostl o pětinu

Redakce MAM29. 5. 2003

Britská vydavatelská společnost Daily Mail & General Trust vytvořila v prvním pololetí fiskálního roku zisk před zdaněním a započtením mimořádných účetních položek 77,4 milionu liber. To je asi 127 milionů dolarů a proti stejnému období loni je to nárůst o 19 procent.
Daily Mail se potýká s poklesem reklamy ve svých periodikách, v letošním roce ale s žádným zlepšením nepočítá. Fiskální pololetí firmy skončilo 30. března a pokud by se braly v úvahu i odpisy nehmotného majetku a dalších položek, činil by hrubý zisk 44,4 milionu proti 32,1 milionu liber loni.
Výsledky ale částečně vylepšila divize DMG Information, která se ocitla v zisku 3,2 milionu liber, přestože o rok dříve měla ztrátu 9,1 milionu. Zlepšily se ale i výsledky v divizi vysílání. Příjmy z reklamy v Associated Newspapers však v pololetí vzrostly jen o 0,4 procenta.
Duben nebyl pro příjmy z reklamy úspěšný, v květnu však firma sleduje mírné zlepšení. V tomto finančním roce ale nepředpokládá, že by se příjmy vrátily na úroveň, kde byly před válkou v Iráku. Do skupiny Associated Newspapers patří tituly Evening Standard či Daily Mail. Provozní zisk skupiny klesl o 22 procent a činil 35,8 milionu liber.
Pokles provozního zisku v Associated Newspapers se dostavil v reakci na investice, které firma vložila do nedělníků Ireland on Sunday a The Mail on Sunday a do titulu Evening Standard, uvedla agentura Reuters.
-čtk-

×

ATV se postará o konkurenci na rakouském televizním trhu

Starší článek

Matrix pomáhá Infogrames z dluhů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více