Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pokračování Matrixu v předpremiéře vydělalo přes milión korun

Redakce MAM23. 5. 2003

Druhé pokračování Matrixu, jehož oficiální premiéra v českých kinech proběhla včera, již má na kontě první milión korun. Stalo se tak díky speciální předpremiéře ve středu 21. května, v jejímž rámci se Matrix: Reloaded nepřetržitě promítal 24 hodin v multiplexu Village Cinemas na pražském Andělu. Jak uvedla tisková zástupkyně Magdalena Tikalová, z celkové 16tisícové kapacity bylo obsazeno přes osm tisíc míst. “Při průměrné ceně vstupenky 150 korun tržby předpremiéry činily asi 1,2 miliónu korun. To je nad očekávání dobrý výsledek,” sdělil marketinkový manažer Village Cinemas Patrik Tjokorda. “Největší zájem byl o popůlnoční představení a pak o projekce mezi 18. a 21. hodinou,” podotkla Tikalová, podle které proběhlo všech 41 plánovaných promítání. Distributoři v České republice očekávají u “dvojky” Matrixu mimořádné tržby. Z toho důvodu se film bude promítat v 35 kopiích. “To je snad největší počet, který pamatuji,” komentoval Zdeněk Sedláček z distribuční společnosti Warner Bros. Zájem o tuto cyber sci-fi hodlají provozovatelé multiplexů – Village Cinemas a Palace Cinemas – udržovat pomocí netradičních parties, na kterých vystoupí tuzemští dýdžejové nebo se představí speciální počítačové hry. Podle údajů Unie filmových distributorů první díl Matrixu dosud v tuzemsku vydělal kolem 19 miliónů korun.
Hospodářské noviny, 23.5.2003, autor: (abo)

×

Eurotel hledá podlinkovou agenturu

Starší článek

Anheuser-Busch v Rakousku prohrál spor s  Budvarem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více