Pokračování Matrixu utržilo první den rekordních 42,5 milionu USD

19. 5. 2003 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Ameriku zasáhlo nové filmové šílenství. Film Matrix Reloaded, druhé pokračování trilogie Matrix, který měl minulý čtvrtek premiéru v amerických kinech, utržil první den promítání rekordních 42,5 milionu dolarů. „Matrix získal 42,475.000 USD…To je nejvyšší zisk první den po uvedení filmu v historii,“ oznámil dnes ředitel AOL Time Warner Dick Parsons.
AOL Time Warner vlastní filmové studio Warner Bros., které film produkuje. Tržby za první den promítání naznačují, že Matrix by mohl zlomit rekord také v prvním víkendu po uvedení do kin. Zatím drží rekord film Spider-Man, na který se v loňském roce prodaly v prvních třech dnech po uvedení do kin lístky za 114,8 milionu USD.
Film se první den promítal v USA ve více než 3600 kinech na 8500 plátnech, napsala agentura Reuters. V českých kinech má mít film premiéru 22. května.
-čtk, HN-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení