Pivo Velvet odstartovalo novou soutěž
Nová podlinková aktivita pro pivní speciál Velvet z portfolia společnosti Pražské pivovary nese název Velvet Intelligence Program (VIP). Jedná se o soutěž, jejíž úvodní část právě proběhla na vybraných provozovnách a v období od 12. 5. do 26. 10. bude pokračovat další část soutěže na internetových stránkách www.velvet-vip.cz.
Hlavním tématem soutěže je dobrodružná mise za záchranu světa. Její úvodní část CODE GRAY probíhala během dubna a na začátku května ve vybraných restauracích po celé České republice. Zde bylo možné setkat se s tajnými agentkami, které prověřovaly budoucí agenty tajným úkolem. Nadějní agenti se nyní registrují na internetových stránkách, kde se od 12. května odehrává druhá část hry. Hráči při ní budou řešit úkoly, které testují jejich důvtip a inteligenci.
Hlavní výhrou je zájezd pro dvě osoby do Thajska, soutěž doplňuje řada dílčích cen.
Pivní speciál Velvet se vyrábí v ostravském pivovaru Ostravar, který je součástí společnosti Pražské pivovary. Značka Velvet je primárně určena pro muže a ženy ve věku 18 – 29 let, žijící ve městě. Příznivci Velvetu nejsou náruživými konzumenty piva, ale vyhledávají spíše nápoje s přidanou hodnotou, preferují značku, kvalitu a jedinečnost.
-bob-