Panasonic posílí v komunikaci

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Japonská společnost Matsushita Electric Industrial známá výrobky značek Panasonic, National a Technics, oznámila, že chce posílit postavení značky a bude ji propagovat jako hlavní obchodní značku. V připravované celosvětové kampani se objeví nový slogan „Panasonic ideas for life“, který bude součástí veškeré firemní komunikace a všech reklamních aktivit společnosti. Značka Panasonic se poprvé představila v roce 1961 USA, kde původní značku Matsushita-National měly zaregistrovanou jiné společnosti, avšak v jiných částech světa se dosud používá. V rámci zavádění nové strategie se do konce března 2004 změní označení všech domácích spotřebičů z National na Panasonic, a to všude s výjimkou Japonska. bob

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.