Online pojištění stále populárnější

26. 5. 2003 11:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internet se čím dál častěji stává konkurentem pojišťovacích agentů. Podle aktuální studie společnosti NFO Infratest „Online-Finanzmonitors e-FMDS“ uzavřely přes web svoji pojistnou smlouvu téměř 2 miliony Němců a 8 milionů lidí si takovou eventualitu dovede velice dobře představit. Téměř 50 % respondentů využívá internet k vypočítání pojistných splátek a každý čtvrtý přichází na internet s požadavkem předložení konkrétní nabídky. Měsíčně navštíví stránky s pojistnou tematikou přes 2 miliony Němců.
-Martin Schreier-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.