Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

O práva na vysílání olympijských her se utká pět televizních stanic

Redakce MAM27. 5. 2003

V prvním červnovém týdnu se rozhodne mezi stanicemi NBC, CBS, ABC a FOX a Warner Bros Television, která z těchto televizí získá práva na vysílání olympijských her v roce 2010 a 2012. Jejich cena se odhaduje na miliardy dolarů. “Rozhodne se 7. června po transparentním procesu, v němž ten, kdo nabídne nejvíc nemusí být vítězem,” řekl agentuře APA předseda Mezinárodního olympijského výboru Jacques Rogge. Rogge před svou volbou do čela MOV v roce 2001 hovořil o své představě olympijských her, které už nebudou nadále nabývat na objemu co do počtu soutěží a závodníků, ale budou realizovány přiměřeným způsobem s přiměřeným rozpočtem. Hry by měly být obrovskou show, za kterou by americké stanice měly podle představ funkcionářů MOV zaplatit více než 1,5 miliardy dolarů. Ceny práv na přenosy z OH stále rostou. Za přenosy v roce 2006 (zimní olympiáda v Turíně) zaplatila NBC, která soutěž vyhrála, 613 milionů dolarů, za práva na letní olympiádu v Pekingu (2008) 894 milionů dolarů. Pro srovnání EBU (Evropská vysílací unie) zaplatila za přenosy z Turína 135 milionů dolarů a z Pekingu 443 milionů dolarů.
Hospodářské noviny, 27.5.2003, autor: (mkr)

×

České pivo jde v Rusku stále více na odbyt

Starší článek

AOL chce prodat majoritní podíl v čínské televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více