Lepší variantou, než zaplatit drahou poradenskou firmu, bylo počkat na tento rok. Ten teprve dobře ukázal, jak jsme na tom s produktivitou práce.
Musím říci, že ten trik vyzkoušet, zda se dá pětidenní pracovní týden zkrátit do čtyř dnů, je zatraceně nebezpečný. Až nechutně se totiž odhaluje, že v průběhu „standardních“ týdnů máme značné mezery. A to je nemilé. Ovšem i ve zkráceném týdnu se toho dá hodně stihnout. Tak například přijít s novou rubrikou. I když je možná fér přiznat, že jsme ji připravovali déle a nyní ji vlastně startujeme. O co jde? Ve spolupráci se společností Newton I.T. jsme dali dohromady seznam nejčastěji zmiňovaných reklamních a PR agentur a osobností z těchto společností v médiích. Myslím, že se jedná o docela zajímavou záležitost. Spolu s odborným komentářem ji najdete na stránce 29.
Forum Media 2003 bude v říjnu
Již tradiční konference Forum Media 2003, která se bude konat 30. října na Žofíně. Tato konference i v letošním roce organizuje spolu s naším časopisem ARBOmedia, MIP Praha a AČRA, bude nově probíhat ve třech sálech a její program bude rozdělen do dvou hlavních sekcí: mediální a marketingové. Součástí této akce však budou i doprovodné semináře, které se uskuteční v květnu a v červnu. Více však o této akci prozradit nyní nesmím, protože jsem to tak slíbil na koordinační schůzce organizátorů. Škoda, tak snad příště.
Jenomže říjen je ještě daleko, a tak bych vás rád ještě upozornil na konferenci Rhodos, která se koná 20. května. Jejím hlavním námětem je totiž téma Osobnost a značka.Tedy věc, která je v oboru marketingové komunikace nadmíru aktuální. I proto, že málokterý obor stojí tak na osobnostech jako právě reklama. V průběhu konference vystoupí celá řada zajímavých lidí, například architekt Vlado Milunič, Michal Viewegh či Jiří Lobkowicz. Ti všichni se budou snažit dobrat odpovědi na otázku, jaký význam a vliv má jejich jméno na postavení v oboru, ve kterém pracují. A myslím, že to bude stát za to.
Daniel Köppl,
šéfredaktor
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).