Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový Matrix bude útočit na rekord

Redakce MAM16. 5. 2003

Ve více než osmi tisících amerických kinosálů proběhla ve čtvrtek původně plánovaná premiéra pokračování akční sci-fi Matrix: Reloaded. Zájem diváků byl tak silný, že filmové studio Warner Bros posunulo první mimořádná promítání u jedné čtvrtiny kin již na středu 14. května. Díky tomu odborníci očekávají, že “dvojka” Matrixu by mohla překonat objem tržeb z otevíracího víkendu.
Podle L. A. Times zatím rekord drží Spider-Man se 115 milióny dolary. Loni uvedený druhý díl Hvězdných válek vydělal 110 miliónů dolarů. Podle producenta filmu Matrix: Reloaded Joela Silvera však snímku v cestě za rekordem stojí americké hodnocení přístupnosti R. To značí, že diváci pod 17 let se do kina dostanou pouze v doprovodu dospělých. Nejúspěšnější premiérový víkend filmu s tímto označením zaznamenal thriller Hannibal, který utržil 58 miliónů dolarů. První díl Matrixu dosud podle deníku Handelsblatt vydělal 500 miliónů.
Čeští fanoušci Matrixu budou muset vydržet ještě několik dní – tuzemská premiéra je naplánována na čtvrtek 22. května. Jak však uvedl Patrik Tjokorda z Village Cinemas Czech Republic, tato síť multiplexů připravuje o den dříve speciální akci. V jejím rámci proběhne v multikinu Village Cinemas na pražském Andělu nonstop 24 hodinové promítání.
Na uvedení Matrix: Reloaded do České republiky netrpělivě čekají i v distribuční firmě Warner Bros, které se v meziročním srovnání prvních kvartálů 2003/2002 snížily tržby ze 134 miliónů na 104 miliónů korun. “Očekáváme, že film bude mimořádně úspěšný a s největší pravděpodobností překoná další náš snímek, Harry Potter a tajemná komnata,” řekl Zdeněk Sedláček z Warner Bros. První Matrix v Česku podle údajů Unie filmových distributorů vidělo 314 tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali kolem 19 miliónů korun. Warner Bros se navíc v tuzemsku podařilo prodat přes 20 tisíc DVD s Matrixem. Matrix: Reloaded by mohl pomoci Warner Bros stát se jedničkou mezi českými distributory. Tou je na základě finančních výsledků v roce 2002 Bontonfilm s 294 milióny korun tržeb, Warner Bros zaostaly o 53 miliónů korun.
Hospodářské noviny, 16.5.2003, autor: Aleš Borovan

×

Podíl Novy na trhu je stále pod 40 procenty

Starší článek

NBC chce za reklamu v desáté řadě seriálu Přátelé dva milióny dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více