Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový deník Impuls čeká v prvním roce ztrátu

Redakce MAM7. 5. 2003

Nový deník Impuls, který se na pultech poprvé objeví v pondělí 12. května, bude v prvním roce prodělečný. Podle vlastníka vydavatelství Impuls ČR Ivana Kaufmanna bude ztráta, s níž firma kalkuluje, přijatelná.
Pokud se deník dobře zavede, mohl by již v příštím roce začít vydělávat, řekl Kaufmann.
Deník bude stát tři koruny, bude tedy o dvě třetiny levnější než ostatní celostátní deníky. Z ceny bude jeden a půl koruny určeno jako příjem pro prodejce. Na výrobu a veškeré další náklady tak deníku zbude 1,50 Kč. Podle Kaufmanna však deník bude postupně přidávat přílohy. Vydání s přílohou pak bude dražší. První přílohou bude televizní program, následovat bude barevný sportovní magazín.
Postupně chce deník také přidávat další celobarevné stránky. První číslo by mělo mít 24 stran z toho 16 celobarevných. Také kvalita se má postupně zvyšovat. Podle Kaufmanna by deník měl vycházet v konečné podobě a kvalitě zhruba koncem léta.
Šéfredaktorem nového deníku je Zdeněk Fekar, který do redakce vznikajícího Impulsu přešel z týdeníku Euro. Redakce má v současnosti 15 lidí, postupně se naplňuje. Řadu stran pro deník zatím připravují externě různá specializované vydavatelství.
Impuls má být “inteligentním bulvárem”. Podobně zaměřený deník totiž podle Kaufmanna na českém trhu chybí. Má nabízet seriózní zpravodajství odlehčenou formou. Zajímavostí deníku budou podle Fekara dvě titulní stránky. Kromě tradiční první strany bude sport na poslední straně tištěn “vzhůru nohama” a deník tak bude mít další titulní stránku.
První vydání má mít náklad 200 tisíc výtisků. Deník budou prodávat stánkaři po celé ČR.
O název vede spor s deníkem rádio Impuls, které požádalo soud o předběžné opatření proti vzniku deníku pod stejným názvem. Deník by tak podle rádia mohl být mylně spojován s rádiem Impuls. Soud však žádost rádia o předběžné opatření minulý týden odmítl. Kaufmann chce s rádiem jednat.
-čtk-

×

Nejprodávanějším českým pivem v Rusku je Staropramen

Starší článek

Hokej přivádí k obrazovkám miliony českých diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více