Nová řada modelu Peugeot 406 na českém trhu!

9. 5. 2003 16:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na český trh byla uvedena nová řada modelu Peugeot 406. Modelová řada pro rok 2003 nabízí větší počet verzí, změny exteriéru a interiéru, nové prvky základní výbavy a bohatší výbavu na přání. Ceny nové modelové řady zůstaly bez navýšení.

Změny exteriéru modelové řady 406 se týkají především čelní masky. Mezi nové výrazné prvky patří např. spodní mřížka s chromovaným zdobením nebo mlhové světlomety kulatého tvaru. Zadní část prošla rovněž drobnými úpravami. Jednotlivé modely z řady nabízejí nové detaily exteriéru jako jsou zpětná zrcátka v barvě karoserie či umístění antény do zadní části vozu (406 sedan) nebo ztmavené okno pátých dveří (406 Break). U verzí sedan a Break jsou nabízeny tři nové barvy karoserie a nové typy a odstíny interiéru.

Konstrukce modelové řady 406 prošla změnami. Modely 406 a 406 Break budou nově nabízeny ve dvou různých provedeních, Confort a Elegance, které se liší především charakterem interiéru. Verze Confort je typická velurovým čalouněním a doplňky v imitaci dřeva, verze Elegance působí více dynamickým dojmem díky látkovému čalounění v základní verzi a kombinací látky a kůže či chromovými doplňky u vyšší verze modelu. Model 406 Coupé je nadále k dispozici ve dvou verzích – základní a Coupé Pack.

Základní verze Confort a Elegance vycházejí z původní verze SR,
v základní výbavě však navíc nabízejí prvky jako např. rádio RD3 s CD přehrávačem, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu či automatické zamykání dveří při jízdě. Nově je v nabídce u obou verzí i silnější dieselový motor 2.0 HDI o výkonu 110k. Verze Elegance navíc nabízí dieselový motor 2.2 HDI. Navýšení základní výbavy se neodrazí v ceně modelu. Základní verze modelu 406 s motorem 1.8 vyjde na 614 000 Kč, 406 Break se stejným motorem na 644 000 Kč.

Vyšší verze výbavy, Pack Confort a Pack Elegance, vycházejí
z původní verze ST a oproti základním verzím Confort a Elegance nabízejí dodatečnou základní výbavu typu automatická klimatizace, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka či vyhřívaná přední sedadla. První cena pro verzi Pack Confort s motorem 2.0 je stanovena na 694 000 Kč, pro verzi Pack Elegance s motorem 2.2 na 734 000 Kč.

Mezi nové prvky interiéru modelu 406 Coupé patří např. středová konzola a ozdobné lišty palubní desky v barvě lesklého hliníku nebo vnitřní kliky dveří v barvě chromu. Ve výbavě základní verze jsou navíc nová hliníková kola nebo audio systém s CD přehrávačem a ovládáním u volantu. U vyšší výbavy Pack je v základní výbavě opět nový audio systém s CD přehrávačem o ovládáním u volantu či kožené čalounění spolu s vyhříváním předních sedadel, koženým volantem a koberečky. Z nových doplňků na přání je k dispozici např. navigační systém s černobílou obrazovkou, alarm či střešní okno. Motorizace u 406 Coupé zůstává beze změny. První cena modelu s benzinovým motorem 2.2 je stanovena na 970 000 Kč.

Kontakt pro tisk:
Lucie Kučerová,
Public Relations
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
tel.: (+420) 244 118 882
mobil: (+420) 724 106 111
fax: (+420) 244 118 801
e-mail: [email protected]
www.peugeot.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.