Nova: IQ test národa bude mít pokračování

26. 5. 2003 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Nova bude pokračovat ve vysílání soutěže IQ test národa. Další díl bude vysílán letos na podzim.
Rozhodlo o tom v neděli vedení stanice na základě zájmu diváků o první pořad a výsledků prodeje reklamních časů. „Nova nakoupila práva na čtyři vysílání ročně. Pokud by zájem diváků a inzerentů nebyl dostatečný, tak jsme nemuseli tato práva využít,“ sdělil mluvčí Novy Petr Kostka. Přesná čísla o sledovanosti v době uzávěrky nebyla k dispozici vzhledem k tomu, že Asociace televizních organizací podle Kostky víkendové údaje zveřejňuje v pondělí v 8 hodin. „Zájem inzerentů byl nadprůměrný, vyprodali jsme všechny reklamní časy, které nám zákon umožňuje. Finanční objem inzerce však Nova nesděluje,“ dodal Kostka. Tříhodinový přenos byl přerušen čtyřmi reklamními bloky po pěti minutách. Vysoká byla podle Kostky i účast diváků v přímém měření IQ během přenosu. Přes internet se do testování zapojilo 87 tisíc zájemců, prostřednictvím mobilů pak dalších 16 tisíc. „Jen pro srovnání, v Portugalsku se při obdobném pořadu internetem připojilo osm tisíc lidí, v Německu to bylo asi 120 tisíc,“ podotkl Kostka.
Hospodářské noviny, 26.5.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.