Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova: IQ test národa bude mít pokračování

Redakce MAM26. 5. 2003

Televize Nova bude pokračovat ve vysílání soutěže IQ test národa. Další díl bude vysílán letos na podzim.
Rozhodlo o tom v neděli vedení stanice na základě zájmu diváků o první pořad a výsledků prodeje reklamních časů. “Nova nakoupila práva na čtyři vysílání ročně. Pokud by zájem diváků a inzerentů nebyl dostatečný, tak jsme nemuseli tato práva využít,” sdělil mluvčí Novy Petr Kostka. Přesná čísla o sledovanosti v době uzávěrky nebyla k dispozici vzhledem k tomu, že Asociace televizních organizací podle Kostky víkendové údaje zveřejňuje v pondělí v 8 hodin. “Zájem inzerentů byl nadprůměrný, vyprodali jsme všechny reklamní časy, které nám zákon umožňuje. Finanční objem inzerce však Nova nesděluje,” dodal Kostka. Tříhodinový přenos byl přerušen čtyřmi reklamními bloky po pěti minutách. Vysoká byla podle Kostky i účast diváků v přímém měření IQ během přenosu. Přes internet se do testování zapojilo 87 tisíc zájemců, prostřednictvím mobilů pak dalších 16 tisíc. “Jen pro srovnání, v Portugalsku se při obdobném pořadu internetem připojilo osm tisíc lidí, v Německu to bylo asi 120 tisíc,” podotkl Kostka.
Hospodářské noviny, 26.5.2003, autor: (abo)

×

Financial Times hlásí ofenzívu

Starší článek

Amatéři v reality show berou práci televizním hercům

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více