Nielsen: pozitivní duben

19. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Podle zjištění agentury Nielsen Media Research přinesl dubnový vývoj pro německý reklamní trh možnost pozitivních výhledů do budoucnosti. Zadavatelé investovali do reklamy celkem 1,6 mld. eur, což je o 6,8 % více než v dubnu 2002. Zlepšení nastalo zejména u televize (meziroční ztráta jen 1 % oproti 5,9% propadu v březnu) a u venkovní reklamy (plus 11,1 % po březnových plus 2,6 %). Zpomalil se naopak nástup internetu — po meziročním březnovém růstu o 37,5 % přišel propad na dubnových 26,3 %. sch

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.