Nakupujete v hypermarketech?

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jaké hypermarkety mají rády ženy a jaké preferují muži?
Podle výsledků OMD Snapshot v hypermarketech nakupuje bez mála 90 % populace ve věku 15—59 let. Struktura kupujících se neliší od běžné populace. Z odpovědí nakupujících je vidět, že lidé považují za hypermarket jakoukoli větší prodejnu, protože se v seznamu vyskytují jména supermarketů či jiných diskontních prodejen.
Mladší lidé do 35 let chodí nejraději nakupovat do Hypernovy a Tesca. Respondenti v nejstarší věkové kategorii 45—59 let mají nejvíce v oblibě Kaufland, Discont Plus a Hypernovu.
Hypernova je rovněž nejoblíbenějším obchodem mezi muži i mezi ženami. Další obchodní domy, které preferují muži, jsou Tesco a Kaufland. Ženy po Hypernově dávají přednost Penny Marketu, s mírným odstupem v oblíbenosti následuje skupina obchodů Tesco, Kaufland, Globus a Discont Plus. Necelých 6 procent nakupujících neuvedlo žádné jméno hypermarketu.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci České republiky ve věku 15—59 let na vzorku 260 lidí. n
% nakupujících v hypermarketech (15—59 let)


Zdroj: OMD Snapshot, 18. týden 2003

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.