Jaké hypermarkety mají rády ženy a jaké preferují muži?
Podle výsledků OMD Snapshot v hypermarketech nakupuje bez mála 90 % populace ve věku 15—59 let. Struktura kupujících se neliší od běžné populace. Z odpovědí nakupujících je vidět, že lidé považují za hypermarket jakoukoli větší prodejnu, protože se v seznamu vyskytují jména supermarketů či jiných diskontních prodejen.
Mladší lidé do 35 let chodí nejraději nakupovat do Hypernovy a Tesca. Respondenti v nejstarší věkové kategorii 45—59 let mají nejvíce v oblibě Kaufland, Discont Plus a Hypernovu.
Hypernova je rovněž nejoblíbenějším obchodem mezi muži i mezi ženami. Další obchodní domy, které preferují muži, jsou Tesco a Kaufland. Ženy po Hypernově dávají přednost Penny Marketu, s mírným odstupem v oblíbenosti následuje skupina obchodů Tesco, Kaufland, Globus a Discont Plus. Necelých 6 procent nakupujících neuvedlo žádné jméno hypermarketu.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci České republiky ve věku 15—59 let na vzorku 260 lidí. n
% nakupujících v hypermarketech (15—59 let)
Zdroj: OMD Snapshot, 18. týden 2003