Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nabídka DVD nosičů v Severní Americe vzrostla o 93 procent

Redakce MAM9. 5. 2003

Přes 230 miliónů DVD disků nabídly za první čtvrtletí letošního roku prodejny ve Spojených státech a Kanadě. Nabídka se tak oproti stejnému období loňského roku zvýšila o 93 procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ernst&Young pro DVD Entertainment Group. Od uvedení formátu DVD na trh v roce 1997 tak Severní Ameriku zaplavilo už 1,6 miliardy kusů těchto disků.
Kromě klasických celovečerních filmů se zvýšil zájem diváků i o takové programy, jako jsou například cvičení, nejrůznější dokumenty a populární seriály. Nyní je na severoamerickém trhu dostupných více než 23 tisíc titulů všech žánrů a směrů a toto číslo narůstá o dalších zhruba 100 disků každý týden.
V současnosti vlastní v Americe DVD přehrávač 43 miliónů domácností, přičemž některé rodiny mají dva i více setů domácího kina. K dostání na trhu je 250 typů přehrávačů od 60 výrobců z celého světa.
Hospodářské noviny, 9.5.2003, autor: (hov)

×

Pro auto na Finance.cz

Starší článek

Nova žádá, aby UPC na Slovensku přestala šířit její vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více