Nabídka DVD nosičů v Severní Americe vzrostla o 93 procent

9. 5. 2003 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přes 230 miliónů DVD disků nabídly za první čtvrtletí letošního roku prodejny ve Spojených státech a Kanadě. Nabídka se tak oproti stejnému období loňského roku zvýšila o 93 procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ernst&Young pro DVD Entertainment Group. Od uvedení formátu DVD na trh v roce 1997 tak Severní Ameriku zaplavilo už 1,6 miliardy kusů těchto disků.
Kromě klasických celovečerních filmů se zvýšil zájem diváků i o takové programy, jako jsou například cvičení, nejrůznější dokumenty a populární seriály. Nyní je na severoamerickém trhu dostupných více než 23 tisíc titulů všech žánrů a směrů a toto číslo narůstá o dalších zhruba 100 disků každý týden.
V současnosti vlastní v Americe DVD přehrávač 43 miliónů domácností, přičemž některé rodiny mají dva i více setů domácího kina. K dostání na trhu je 250 typů přehrávačů od 60 výrobců z celého světa.
Hospodářské noviny, 9.5.2003, autor: (hov)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.