Na jednom z pravidelných čtvrtků pořádaných 24. dubna společností Radionet v pražském Bull Dogs Baru bylo opět zábavy na rozdávání.

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kamil Veselý ze společnosti The Media Edge a Martin Mlýnek z HMS Carat si to přišli také hodit.


Vítězem akce se stal Predrag Valjarevič z MediaVest, z vítězství měli radost i promotion manažerka Eva Listoňová a Michal Mlejnek, ředitel RadioNetu.

Dámy RadioNetu se dobře bavily. Obchodní ředitelka Lenka Vyletová, Eva Listoňová, Petra Zadražilová a Martina Hrušková. 

Evropa 2 oslavila 25. dubna v Lucerně své 13. narozeniny. Prezident Regie Radio Music Michel Fleischmann obdaroval skupinu Vinohrady, která se stala talentem roku 2002.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.