Mluvčí Bílého domu podal demisi

20. 5. 2003 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Mluvčí Bílého domu Ari Fleischer podal demisi. Funkci u prezidenta Spojených států George Bushe opustí v červenci a přejde do soukromého sektoru. Podle spekulací by se nástupcem měl stát jeho zástupce Scott McClellan. Na jeho místo by ale mohla přijít i mluvčí Pentagonu Victoria Clarková nebo republikánský stratég Ed Gillespie. „Rozhodl jsem se, že nastal čas, abych opustil Bílý dům,“ uvedl 41letý Fleischer, aniž udal důvod. Americká média dávají jeho rezignaci do souvislosti s nedávným sňatkem a snahou mít více času na případnou rodinu a vydělat více v soukromém sektoru. Fleischer je mluvčím Bílého domu od Bushova nástupu do prezidentského křesla v lednu 2001, ale vždy tvrdil, že jde spíše o přechodnou funkci, kterou přijal v době zmatků kolem Bushova volebního vítězství na Floridě a poté tragické situace spojené s teroristickými útoky proti New Yorku a Washingtonu v září 2001. Fleischer pro Bushe pracoval jako mluvčí už během prezidentské kampaně v roce 2000. V Bushově volebním týmu byl jediným bez vazeb na Texas. Ani po odchodu z funkce mluvčího však prezidenta zcela neopustí – chce pomoci v kampani za znovuzvolení v roce 2004. Fleischer proslul jako mluvčí s kamennou tváří. Ačkoli se tiskové konference v Bílém domě často měnily v křížový výslech, nikdy nevypadl z role a nedal na sobě znát emocionální zaujetí. Podle dopisovatele rozhlasové stanice BBC Michaela Buchanana se však Fleischer v poslední době dostal několikrát do sporu s novináři a napjaté vztahy měl i s s některými členy Bushova kabinetu.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.