Miliónový prodej v evropských zemích překročilo pět dalších desek

22. 5. 2003 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem pět interpretů se může radovat ze zisku ocenění Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI) „Platinum Europe Awards“. To je udělováno nahrávce, jejíž prodej v Evropě překročil milión kusů. Třetí ocenění za tři milióny prodaných nosičů získal umělec Herbert Grönemeyer a jeho album Mensch. První dvě ceny dostal Grönemeyer již v listopadu 2002 za překročení dvoumiliónové hranice. První platinová cena pak putuje na adresu zpěvačky Christiny Aguilery a ruského dua t.A.T.u. Pouhé dva měsíce od letošního března stačily na miliónový prodej americké kapele Linkin Park za album Meteora. K pěti předchozím oceněným deskám přidala zpěvačka Madonna i aktuální nahrávku American Life.
Hospodářské noviny, 22.5.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.