Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mezinárodní konference výzkumníků WAPOR v Praze

Redakce MAM13. 5. 2003

Mezinárodní asociace výzkumu veřejného mínění WAPOR (World uskuteční Association for Public Opinion Research) poprvé pořádá mezinárodní konferenci v České republice. 56. výroční Konference se uskuteční od 17 do 19. září tohoto roku v hotelu Renaissance.
Konference WAPOR přímo navazuje na pražský kongres organizace ESOMAR, součástí programu bude rovněž společná sekce asociací ESOMAR a WAPOR. Tématy pražské konference WAPOR jsou komunikační výzkum, teorie veřejného mínění a internetový výzkum.
WAPOR (World Association for Public Opinion Research) je mezinárodní organizace, založená v roce 1946, sdružující přibližně 500 výzkumníků z více než 60 zemí celého světa. Jejím cílem je mezinárodní spolupráce akademických i komerčních výzkumných pracovníků, stanovení standardů výzkumu veřejného mínění a ochrana práv na realizaci a publikování výsledků výzkumu veřejného mínění.
Předsedajícím mezinárodní výroční konference WAPOR v Praze je Hynek Jeřábek přednášející na Institutu sociálních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, místopředsedající konference je Eva Veisová, projektová manažerka výzkumné agentury NMS.
-bob-

×

Diváci na MS sledovali hlavně utkání českého týmu

Starší článek

BBDO zakládá podlinkovou agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více