Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediaprint se ve sporu s vydavateli odvolal

Redakce MAM13. 5. 2003

Distribuční společnost Mediaprint podala podle spolumajitele firmy Ivana Kaufmanna rozklad, kterým se odvolala proti rozhodnutí antimonopolního úřadu. Ten v dubnu rozhodl, že se vydavatelé nedopustili zakázané kartelové dohody, když v krátkém čase vypověděli smlouvy Mediaprintu a začali deníky distribuovat přes svou firmu PNS. Spor tak nyní bude řešit předseda Úřadu na ochranu hospodářské soutěže.
Podle právníka Mediaprintu Jiřího Slavíčka úřad v souladu se zákonem nevyhodnotil všechny důkazy. Zákon totiž vyžaduje, aby hodnotil důkazy jednotlivě, ale i v jejich vzájemné souvislosti. To se však podle právníka v případě Mediaprintu nestalo. Úřad totiž označil některé výpovědi za nerelevantní proto, že svědci nebyli přímo účastníky jednání, na kterém se vydavatelé měli dohodnout na společném postupu proti Mediaprintu. Faktem, že tyto výpovědi dohromady dávají obraz o koordinaci postupu vydavatelů, se již úřad podle Slavíčka nezabýval.
Vydavatelé již před časem sdělili, že pokud Mediaprint nepředloží nové důkazy, nebude zřejmě jeho odvolání úspěšné. ÚOHS podle nich na základě poskytnutých podkladů vše důkladně posoudil a v první instanci rozhodl spravedlivě.
Kaufmann, který vlastní i vydavatelství Impuls ČR, začal proto vydávat nový deník Impuls a přes firmu Mediaprint ho chce nabízet stánkařům za chybějící celostátní deníky.
Mediaprint připravuje také arbitrážní řízení proti státu. Podle Kaufmanna firmu poškodilo nejen samotné rozhodnutí antimonopolního úřadu. Ten navíc začátkem roku zrušil předběžné opatření, kterým v prosinci přikázal vydavatelům využívat k distribuci také Mediaprint. Od ledna tak firmě podle Kaufmanna vznikla újma kolem 500 milionů korun. V arbitráži hodlá Mediaprint na státu požadovat asi pět miliard korun.
-čtk-

×

Merchandising v ProSiebenSat.1

Starší článek

Provozovatelé státních loterií chtějí omezit výhry v televizních show

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více