Mediální zastupitelství BPM získalo Deník Impuls
Reklamu pro nově vycházející Deník Impuls bude prodávat mediální zastupitelství Big partnership media (BPM). Podle ředitele BPM Jiřího Lichého se ve středu obě strany dohodly na vzájemné spolupráci. BPM bude mít na starosti kompletně celý deník. Jiří Lichý upřesnil, že zastupování není exkluzivní, ale že jeho firma bude mít výhradně na starosti kontakt s mediálními agenturami. Přímé klienty si bude Deník Impuls oslovovat sám. Do budoucna se počítá s vytvořením inzertních balíčků pro suplementy deníku. Společnost BPM se specializuje na prodej reklamy pro časopisy, v současnosti jich zastupuje přes dvacet. V nabídce má také hudební kanál Stanici O. Jiří Lichý je navíc ředitelem společnosti CZ Rádia, která obstarává reklamu pro Rádia Hey Praha, Brno a Ostrava a pro kabelové televize spjaté s holdingem GES.
-mav-