Maxim prodal 60 tisíc

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 může být spokojeno s prodejem premiérového čísla magazínu Maxim, které se v prodeji poprvé objevilo koncem února. Prvního vydání tohoto pánského lifestylového magazínu se podle sdělení vydavatele prodalo téměř 60 tis., přesněji 58 387 výtisků. Maxim v portfoliu Hachette na začátku letošního roku nahradil pánský časopis Quo. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení