Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Matrix pomáhá Infogrames z dluhů

Redakce MAM30. 5. 2003

Riskantní sázka francouzského výrobce her Infogrames Entertainment zatím vychází. Jeho videohra Enter the Matrix, do které investoval přes 47 miliónů dolarů, zatím patří k nejprodávanějším na světě. Firma tak má šanci, že vybředne ze stamiliónových dluhů.
Videohra k druhému pokračování filmu Matrix slibovala nadprůměrné zisky již dlouho před uvedením do obchodů. Jenom v kinech totiž diváci “jedničky” nechali kolem půl miliardy dolarů. Infogrames proto kvůli získání licence na Enter the Matrix neváhal investovat 47 miliónů dolarů do převzetí společnosti Shiny Entertainment, která se specializuje na vývoj počítačových her.
Na získání licence reagovali i investoři. Již oznámení, že se hra začne prodávat v den premiéry filmu Matrix: Reloaded zvýšilo podle Handelsblattu cenu akcií Infogrames na konci dubna o 50 procent na 3,90 dolaru za kus. Na své kupce tak 15. května čekalo v regálech obchodů v Severní Americe a v Evropě na 3,5 miliónu kopií hry. Jenom za první týden se pak podle ředitele Infogrames Bruno Bonnella prodalo kolem jednoho miliónu kusů, což Enter the Matrix zařadilo na špičku nejprodávanějších her. A to se do matrixového šílenství dosud nezapojil japonský trh, kde se hra začne prodávat 19. června. Při průměrné ceně 49 až 59 eur za hru má firma velkou šanci, že se jí podaří splatit enormní dluhy. Ty podle Handelsblattu dosahují částky 435 miliónů eur. Vznikly v důsledku nadměrné expanze a velká část z nich bude splatná v průběhu roku 2005.
Hospodářské noviny, 30.5.2003, autor: Aleš Borovan

×

Pololetní zisk Daily Mail vzrostl o pětinu

Starší článek

Velké značky tají “no name” produkty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více