Lucozade, energetický nápoj společnosti SmithKline, čeká kompletní repositioning jako základní součást sportovního vybavení. Kampaň pro značku Lucozade Sport poprvé zajistí agentura M&C Saatchi, která šla cestou sportovních osobností. V reklamě se tak objeví Michael Owen, ragbyový šampion Johny Wilkinson nebo olympionik Jamese Cracknella. M&C získala tento obchod v lednu, kdy v tendru porazila Ogilvy & Mather. Ta se o značku starala 12 let.
Kampaň za 4,25 milionu liber nese slogan „Are you ready?“ a je černobílá. GSK by chtěla touto kampaní posunout Lucozade na takovou pozici ve vnímání spotřebitelů, jako mají např. značky Adidas či Nike.
Všechy aktivity Lucozade mají být agresivně mířeny proti jeho rivalům, jako je značka Powerade, vlastěná Coca-Colou, a Gatorade z portfolia Pepsi. Gatorade si totiž vybrala jako svůj oficiální drink britská fotbalová asociace, zatímco Powerade těží z crosspromotion s filmem Matrix Reloaded. n
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).