Lucozade mění styl za 4 miliony liber

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lucozade, energetický nápoj společnosti SmithKline, čeká kompletní repositioning jako základní součást sportovního vybavení. Kampaň pro značku Lucozade Sport poprvé zajistí agentura M&C Saatchi, která šla cestou sportovních osobností. V reklamě se tak objeví Michael Owen, ragbyový šampion Johny Wilkinson nebo olympionik Jamese Cracknella. M&C získala tento obchod v lednu, kdy v tendru porazila Ogilvy & Mather. Ta se o značku starala 12 let.
Kampaň za 4,25 milionu liber nese slogan „Are you ready?“ a je černobílá. GSK by chtěla touto kampaní posunout Lucozade na takovou pozici ve vnímání spotřebitelů, jako mají např. značky Adidas či Nike.
Všechy aktivity Lucozade mají být agresivně mířeny proti jeho rivalům, jako je značka Powerade, vlastěná Coca-Colou, a Gatorade z portfolia Pepsi. Gatorade si totiž vybrala jako svůj oficiální drink britská fotbalová asociace, zatímco Powerade těží z crosspromotion s filmem Matrix Reloaded. n

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.