Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé se naučili kupovat hudbu přes internet

Redakce MAM28. 5. 2003

Hudební fanoušci si zvykají stále častěji využívat placených služeb internetových serverů nabízejících hudbu. Jak vyplynulo z výzkumu společnosti Nielsen/NetRatings, více než stránky zprostředkující placené stahování skladeb, si však posluchači oblíbili nákup kompaktních disků prostřednictvím internetových obchodů. Nad legálními servery ovšem i přes jejich širokou nabídku stále vede nechvalně proslulá Kazaa, umožňující stahování hudebních souborů zdarma. Jen v průběhu minulého měsíce ji ve Velké Británii navštívilo 1,3 miliónu lidí, díky čemuž se stala vůbec nejnavštěvovanější adresou. Stále tak představuje velkou hrozbu pro nahrávací studia, kterým nelegální distribuce jejich hudby způsobuje pokles prodejů. Například společnost EMI minulý týden přiznala propad tržeb a pokles prodeje hudebních nahrávek, který se podle ní kvůli pirátům snížil o téměř třináct procent. Mezi hudebními stránkami se druhou nejvyšší návštěvností může pochlubit CD-Wow, který v dubnu přilákal téměř tři čtvrtě miliónu Britů. Podle Nielsen/NetRatings se tak ukazuje, že maloobchodníci využívající internet k prodeji disků jsou mnohem oblíbenější, než servery nabízející placené stahování skladeb. Z nich se na první příčce umístily stránky OD2, které v dubnu přilákaly 523 tisíc Britů. V těsném závěsu za nimi jsou však další prodejci CD.

Hospodářské noviny, 28.5.2003, autor: (maš)

×

Sněmovnu opět čeká boj o média

Starší článek

Hudební vydavatelství chtějí dát více šancí začínajícím skupinám

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více