Kachna jako reklama

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hudební časopis Ultramix minulou středu ukončil nevšední reklamní kampaň založenou na propagaci nové neexistující skupiny Pracovní sobota. Na středeční tiskové konferenci novinářům vedení redakce představilo členy této skupiny Michala Dvořáka, Jana Muchowa, Jana Čechtického, Kláru NemravovouMilana Caise a zároveň promítlo televizní spot, ve kterém se novináři dozvěděli, že jde o „skupinu, kterou svět ještě neviděl a ani nikdy neuvidí.“ Kampaň na překvapivě složenou novou skupinu, která probíhala od 1. dubna, tak byla aprílem. Ultramix přinese informace o průběhu kampaně založené na vytvoření pseudoudálosti ve svém příštím čísle. Časopis začal vycházet v prosinci roku 2001. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení