Hudební časopis Ultramix minulou středu ukončil nevšední reklamní kampaň založenou na propagaci nové neexistující skupiny Pracovní sobota. Na středeční tiskové konferenci novinářům vedení redakce představilo členy této skupiny Michala Dvořáka, Jana Muchowa, Jana Čechtického, Kláru Nemravovou a Milana Caise a zároveň promítlo televizní spot, ve kterém se novináři dozvěděli, že jde o „skupinu, kterou svět ještě neviděl a ani nikdy neuvidí.“ Kampaň na překvapivě složenou novou skupinu, která probíhala od 1. dubna, tak byla aprílem. Ultramix přinese informace o průběhu kampaně založené na vytvoření pseudoudálosti ve svém příštím čísle. Časopis začal vycházet v prosinci roku 2001. tot
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.