Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Investoři chtějí v USA rozjet televizi pro muslimy

Redakce MAM5. 5. 2003

Zahájit vysílání celonárodní televizní sítě pro odhadem osm milionů muslimů žijících ve Spojených státech hodlá skupina investorů. Jak uvedla agentura AP, televizní síť Bridges TV by měla začít vysílat v létě 2004. Skupinu investorů vede Omar Amanat, zakladatel internetové firmy Tradescape Corp. Bridges TV má kapitál milion dolarů. Teď se snaží přesvědčit alespoň 10.000 amerických muslimů, aby se zavázali k placení deseti dolarů měsíčně za její vysílání a televize tak mohla prokázat kabelovým a satelitním operátorům, že po podobném typu vysílání existuje ve Spojených státech poptávka.
Mnozí muslimové v současnosti chytají satelitní vysílání katarské televizní stanice Al-Džazíra, anebo dalších arabských televizních sítí. Ale alternativa v anglickém jazyce, která by se soustředila na muslimy žijící v USA, neexistuje.
“Bridges TV nehodlá být Al-Džazírou,” říká Muzzammil Hassan, jeden z investorů. “Bude to velmi vlastenecký kanál,” dodává. Název Bridges TV byl podle jeho slov vybrán v naději, že tato televizní síť pomůže vybudovat mosty mezi muslimy a ostatními Američany, které jsou důležité zvláště pro překonání nedůvěry po září 2001.
Zpočátku plánuje Bridges TV vysílat čtyři až šest hodin denně směs zpravodajství, talkshow, sitkomů, dětských pořadů a filmů. Doufá ale, že by se z ní časem mohla stát televizní stanice vysílající čtyřiadvacet hodin denně.
Přesvědčit kabelové a satelitní společnosti, aby poskytly nové televizní stanici vysílací prostor, je obvykle obtížný úkol. Proto chce Bridges TV vybudovat základnu předplatitelů, aby prokázala, že existuje potenciální trh, vysvětluje Hassan.
-čtk-

×

Hokej láká k obrazovkám statisíce českých fanoušků

Starší článek

ČT chystá k padesátinám tematický večer

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více