Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hudební vydavatelství EMI zvýšilo celoroční zisk

Redakce MAM20. 5. 2003

Hudební vydavatelství EMI Group Plc zvýšilo ve fiskálním roce do konce března zisk díky americké divizi, jejíž hospodaření se vrátilo do černých čísel. Tržby EMI ale klesly o desetinu kvůli celkově horšímu odbytu na trhu s hudbou. Zisk před zdaněním se v uplynulém finančním roce zvýšil na 177,3 milionu liber, tedy 290,2 milionu dolarů. V předchozím roce činil 153,3 milionu liber. Analytici ale očekávali zisk vyšší, rozpětí jejich odhadů bylo 180 až 185 milionů liber.
Tržby třetího největšího hudebního vydavatelství světa klesly o 11 procent na 2,175 miliardy liber. V katalogu EMI jsou například kapely Pink Floyd či Radiohead. Na severoamerickém trhu se vydavatelství dostalo do zisku po pěti letech ztrát.
Odvětví s ročními tržbami kolem 32 miliard dolarů sužuje drtivá směs faktorů od pirátství přes celkově slabou ekonomiku po konkurenci jiných zábavných médií, například videoher. Hudební vydavatelství tak jsou nucena snižovat náklady a změnit model podnikání. V uplynulém roce firma EMI propustila 1900 lidí. V nynějším fiskálním roce společnost očekává další pokles prodeje hudby, trh podle EMI zůstane i v tomto roce rozkolísaný. Pokles prodeje by ale mohl být menší než v minulém roce, uvedl podle agentury Reuters předseda představenstva EMI Eric Nicoli.
-čtk-

×

Výdaje majitelů VISA karet vzrostly o 15 procent

Starší článek

Hřebejkovo Pupendo má na kontě 600.000 diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více