General Motors cílí na menšiny

2. 5. 2003 14:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Španělsky mluví šéf severoamerické divize automobilky General Motors v nové televizní reklamě určené hispánským zákazníkům. Nová kampaň automobilky je dalším příkladem sílící váhy menšin na trhu USA. Reklama běží pouze na televizních kanálech Univison a Telemundo, jež jsou určeny početné hispánské komunitě. Motiv televizní reklamy pochází přímo od jeho hlavního hrdiny, tedy presidenta GM Severní Amerika Garyho Cowgera. Ten vedl čtyři roky aktivity největší světové automobilky v Mexiku a hispánským zákazníkům dobře rozumí. General Motors chce také svůj rozpočet určený k oslovení hispánské komunity letos zdvojnásobit. Vloni v něm bylo 51 miliónů dolarů.
-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.