Španělsky mluví šéf severoamerické divize automobilky General Motors v nové televizní reklamě určené hispánským zákazníkům. Nová kampaň automobilky je dalším příkladem sílící váhy menšin na trhu USA. Reklama běží pouze na televizních kanálech Univison a Telemundo, jež jsou určeny početné hispánské komunitě. Motiv televizní reklamy pochází přímo od jeho hlavního hrdiny, tedy presidenta GM Severní Amerika Garyho Cowgera. Ten vedl čtyři roky aktivity největší světové automobilky v Mexiku a hispánským zákazníkům dobře rozumí. General Motors chce také svůj rozpočet určený k oslovení hispánské komunity letos zdvojnásobit. Vloni v něm bylo 51 miliónů dolarů.
-jj-
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.