Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzská televize TF1 čeká letos růst zisku

Redakce MAM26. 5. 2003

Přední francouzská komerční televize TF1 předpokládá, že v letošním roce její zisky porostou díky příznivému vývoji trhu reklamy ve druhém pololetí. Řekl to předseda společnosti Patrick Le Lay. Podle něj se trh reklamy bude ve druhém pololetí vyvíjet zřejmě příznivěji než v prvním. Díky tomu společnost splní svůj letošní plán dvouprocentního růstu zisku. Příjmy z reklamy by v tomto roce měly stoupnout o jedno až tři procenta. “Pokud v reklamě nenastane ve druhém pololetí žádná krize a trh poroste, pak naše výsledky v roce 2003 budou dobré. Tržby porostou a náklady se budou snižovat,” řekl Le Lay.
V loňském roce tržby TF1 stouply o 15 procent na 2,624 miliardy eur z předchozích 2,282 miliardy. Mírně tak překonaly očekávání analytiků, kteří je odhadovali na 2,602 miliardy eur. Letos společnost očekává růst tržeb asi o čtyři procenta.
-čtk-

×

Chytnou spam pod krkem?

Starší článek

Rada by v úterý měla projednat prodloužení licence pro Prima TV

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více