EXPO IMAGE 2002

19. 5. 2003 12:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Restaurace MAGICKÁ ZAHRADA na Národní ulici v Praze se dne 13. května 2003 stala dějištěm slavnostního vyhlášení výsledků 7. ročníku soutěže o nejpůsobivější expozice, EXPO IMAGE 2002.
Cílem soutěžního projektu je podpora výstavářské a propagační tvorby, zviditelnění nejlepších tvůrců a firem během veletržního roku. Jeho vyhlašovatelem a organizátorem je komunikační agentura FAIR AGENCY, spol. s r.o., mediálním partnerem odborný časopis STRATEGIE.
Odbornými garanty jsou Asociace komunikačních agentur (AKA), Asociace výstavářských firem (AVF) a Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí ČR (SOVA ČR).

Během slavnostního večera byla předána řada ocenění. Devíti expozicím byl udělen titul Expozice roku 2002 a třem titul GRAND PRIX EXPO IMAGE 2002. Kromě toho byly oceněny tvůrčí osobnosti za výrazný přínos pro obor.

A jak vlastně hodnocení expozic v soutěži EXPO IMAGE probíhá? Hodnotí je nezávislá odborná porota, pracující pod vedením výkonného ředitele Asociace komunikačních agentur Ing. Jiřího Mikeše. Hodnocení expozic sedmého ročníku soutěže mělo dvě kola, základní a finální. V prvním kole, které probíhalo během celého kalendářního roku v rámci jednotlivých veletržních akcí, bylo odbornou porotou posouzeno celkem 76 expozic. Do finálního kola hodnocení postoupilo 40 expozic, z nichž devíti udělila porota titul Expozice roku a třem vrcholná ocenění GRAND PRIX EXPO IMAGE 2002.

Snahou projektu je i zviditelnit a ocenit nejlepší tvůrce a osobnosti v oblasti výstavnictví. Již tradičně jsou na finálním večeru EXPO IMAGE udělována v rámci soutěže ocenění tvůrčí osobnosti s výrazným přínosem pro obor za dané období „ Osobnost roku českého výstavnictví“ a ocenění osobnosti za celoživotní práci v oboru, a to uvedením do „Síně slávy českého výstavnictví“.
Na titul „Osobnost českého výstavnictví pro rok 2002“ nominovala odborná porota Ing. arch. Jana Konečného, CSc., Ing. arch. Petra Parolka a Ing. arch. Zdeňka Škrlu.
Ocenění Osobnost českého výstavnictví pro rok 2002 získal Ing. arch. Zdeněk Škrla. Osobností uvedenou do Síně slávy se stal pan Jindřich Santar.

Na slavnostním večeru byla poprvé v sedmileté historii soutěže EXPO IMAGE udělena cena ZLATÝ HATTRICK za získání GRAND PRIX EXPO IMAGE v posledních třech ročnících soutěže. Toto ocenění bylo uděleno za společnou expozici firem Chlumčanské keramické závody, a.s. a Keramika Horní Bříza pod hlavičkou zastřešující organizace LASSELSBERGER, s.r.o. ( Plzeň ). Realizaci expozice zajišťovala firma Expopartners, spol. s r.o. ( Blovice ). Oceněné expozice navrhl ing. arch. Pavel Rada.

Podrobnější informace o projektu vč. fotografií lze najít na:
www.expoimage.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.