Společnost Economia OnLine (EOL) chystá v době letních reklamních kampaní od 23. června do 31. srpna 2003 zvýhodnění volných impresí a dalších slev na serverech projektu iHNed. Ke každé objednávce poskytne 40 % volných impressí jako bonus platný pro všechny reklamní formáty uvedené v ceníku. Letní slevy ve výši 30 % zvýhodní také inzerci velkých a nestandardních formátů. „Každý třetí návštěvník serveru iHNed.cz je ve vedoucí pozici, každý druhý rozhoduje o firemních investicích, každý třetí má čistý příjem přesahující 15 tis. Kč měsíčně,“ shrnula pro M&M výhody nabídky manažerka PR a marketingu EOL Tamara Melicharová. sch
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.