Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

EK vyzývá svět filmu, aby zabránil reklamě na tabák

Redakce MAM30. 5. 2003

Evropská komise v minulých dnech vyzvala svět filmu, aby přestal na plátnech kin podporovat tabákové výrobky a pomohl tak v boji proti závislosti mladých lidí na kouření. “Velcí producenti tabáku využívají film a módu k podpoře svých výrobků. Tím, že osobnosti filmového světa kouří ve filmech, podsouvají (divákům) vizi, že jde o něco moderního a přitažlivého,” cituje agentura AFP z prohlášení, které zveřejnil evropský komisař pro zdravotnictví David Byrne. K tématu boje proti kouření, a to i ve filmu, se Byrne vyjádřil v souvislosti s nadcházejícím celosvětovým dnem bez tabáku, který připadá na 31. května. EK se proto obrací na členské státy unie, aby upravily opatření definující činnost v oblasti kinematografie; ta totiž podle komise funguje jako reklamní prostředek na tabákové výrobky, přičemž obchází zákazy reklamy, které v těchto zemích platí. Legislativa EU předpokládá, že od roku 2005 bude v plném rozsahu platit zákaz tabákové reklamy v tisku, v rozhlasu a na internetu.
-čtk-

×

Změna na 12. kanálu může zhoršit příjem Novy

Starší článek

Poslanci se bojí o pluralitu, chtějí změnit tiskový zákon

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více