Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Diváci na MS sledovali hlavně utkání českého týmu

Redakce MAM13. 5. 2003

České hokejové fanoušky lákaly k obrazovkám hlavně přenosy zápasů českých hokejistů na mistrovství světa. Z osmi utkání závěru šampionátu byl největší zájem o čtvrtfinálový duel ČR s Ruskem, který podle Tomáše Budinského z výzkumu programu České televize vidělo více než 1,5 milionu diváků.
Semifinálový zápas s Kanadou přilákal 1,3 milionu diváků. Prohra s Kanadou však ovlivnila zájem o finálové zápasy. Druhý duel české reprezentace se Slovenskem o bronzové třetí místo sledoval milion fanoušků. Celý nedělní finálový zápas mezi týmy Kanady a Švédska si nenechalo ujít včetně prodloužení 940 tisíc lidí starších 15 let.
U obrazovek převažovali muži. Všech osm utkání závěru šampionátu včetně nočního čtvrtfinálového záznamu Finsko – Švédsko vidělo v průměru více než půl milionu mužů.
-čtk-

×

Božkovská likérka Stock zůstává v rukou německé společnosti Eckes

Starší článek

Mezinárodní konference výzkumníků WAPOR v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více