Deník Impuls v pondělí v prodeji za 6 korun

19. 5. 2003 12:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deník Impuls, který na trh vstoupil teprve před týdnem, ve svém sobotním vydání oznámil, že dnes poprvé vyjde s pravidelnou televizní přílohou. Zároveň však cenu za vydání pro toto pondělní vydání zvýší ze 3 Kč na 6 Kč.
Přestože vydavatelem deníku Impuls je stejnojmenná společnost a jeho spolumajitelem šéf distribuční firmy Mediaprint&Kapa Ivan Kaufmann, není bez zajímavosti, že poprvé se v sobotním vydání zmíněného deníku objevila informace, že nově vzniklý deník patří do skupiny Mediaprint.
-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.