Channel 4 opět zisková

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská televizní stanice Channel 4 minulý týden oznámila návrat k zisku. Její hospodářský výsledek za rok 2002 je před zdaněním 16,5 mil. liber. Přitom o rok dříve postihla Channel 4 ztráta 30 mil. liber. Kladný výsledek minulého roku je přičítán novému řediteli Marku Thompsonovi, který nastoupil do společnosti v březnu. Sledovanost Channel 4 za rok 2002 zůstala stabilně na hodnotě kolem 10 %, příjmy stanice se vyšplhaly na 763 mil. liber. O růst se zasloužila také reality show Big Brother. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.