Česká televize bude mít zřejmě již koncem června obchodního ředitele. Nově zřízený manažerský post by měl obsadit vítěz probíhajícího výběrového řízení, řekl prozatímní ředitel veřejnoprávního média Petr Klimeš. Televize podle Klimeše také nově vytvoří pozici vedoucího strategického rozvoje. Na tu zatím konkurz nevypsala. Šéfem strategie bude dočasně analytik z kanceláře generálního ředitele Nikolaj Savický. Obě vedoucí funkce budou podle Klimeše v televizi vytvořeny k 1. červnu. Pozici obchodního ředitele bude do uzavření konkurzu zastávat současná vedoucí Telexportu Jarmila Švorcová.
Klimeš řekl, že televize reorganizuje řízení a post obchodního ředitele zřizuje proto, aby sjednotila dosud roztříštěnou obchodní politiku. Jeden manažer by tak měl měl nově řídit například jak prodej technických služeb televize, tak i prodej reklamy. Do konkurzu na se podle něj nepřihlásil nikdo ze zaměstnanců, i když někteří zájemci v televizi dříve pracovali.
-čtk-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).