Česká televize bude mít obchodního ředitele

29. 5. 2003 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize bude mít zřejmě již koncem června obchodního ředitele. Nově zřízený manažerský post by měl obsadit vítěz probíhajícího výběrového řízení, řekl prozatímní ředitel veřejnoprávního média Petr Klimeš. Televize podle Klimeše také nově vytvoří pozici vedoucího strategického rozvoje. Na tu zatím konkurz nevypsala. Šéfem strategie bude dočasně analytik z kanceláře generálního ředitele Nikolaj Savický. Obě vedoucí funkce budou podle Klimeše v televizi vytvořeny k 1. červnu. Pozici obchodního ředitele bude do uzavření konkurzu zastávat současná vedoucí Telexportu Jarmila Švorcová.
Klimeš řekl, že televize reorganizuje řízení a post obchodního ředitele zřizuje proto, aby sjednotila dosud roztříštěnou obchodní politiku. Jeden manažer by tak měl měl nově řídit například jak prodej technických služeb televize, tak i prodej reklamy. Do konkurzu na se podle něj nepřihlásil nikdo ze zaměstnanců, i když někteří zájemci v televizi dříve pracovali.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.