Časopis Marketing & Media pořádal 29. dubna v Praze ve spolupráci s Českou marketingovou společností a firmou Olympus konferenci Trendy v marketingu rychloobrátkového zboží.

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celodenní program byl rozdělen do tří panelů, ve kterých představilo své prezentace na dané téma deset přednášejících. Dotazům posluchačů byl v závěru věnován prostor v panelové diskusi.
První panel se zabýval problematikou reklamy v místě prodeje. Prezentaci Renaty Dobiášové, marketingové manažerky společnosti Tesco Stores, si se zájmem vyslechli Petr Košik, jednatel společnosti Unibon a člen předsednictva POPAI Central Europe, a Ondřej Typolt, marketingový ředitel Olympus C&S.


Druhý panel s názvem Trendy ve spotřebitelských soutěžích zahájila Michaela Krešlová, ředitelka Targo Promotion, která posluchače seznámila se základními principy spotřebitelských soutěží.

Třetí panel byl věnován síle značky v rychloobrátkovém zboží. Své připomínky k prezentaci Martina Janečka, marketingového manažera společnosti Emco, sděloval Marek Riedl, senior brand manažer Reckitt Benckiser, Věře Komárové, marketingové ředitelce společnosti Alphaduct.

Otázkou možností a způsobů propagace v místě prodeje se ve své prezentaci zabýval Richard Drobík, marketingový manažer společnosti Friesland, Česká republika.

Nejen o hvězdné soutěži Orion přednášela Henrieta Rambergerová, marketingová manažerka Nestlé Česko. Pozorně jí naslouchal Nikolaj Šťáhlavský, ředitel společnosti ComGate, a Michaela Krešlová, ředitelka Targo Promotion.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.