Celodenní program byl rozdělen do tří panelů, ve kterých představilo své prezentace na dané téma deset přednášejících. Dotazům posluchačů byl v závěru věnován prostor v panelové diskusi.
První panel se zabýval problematikou reklamy v místě prodeje. Prezentaci Renaty Dobiášové, marketingové manažerky společnosti Tesco Stores, si se zájmem vyslechli Petr Košik, jednatel společnosti Unibon a člen předsednictva POPAI Central Europe, a Ondřej Typolt, marketingový ředitel Olympus C&S.
Druhý panel s názvem Trendy ve spotřebitelských soutěžích zahájila Michaela Krešlová, ředitelka Targo Promotion, která posluchače seznámila se základními principy spotřebitelských soutěží.
Třetí panel byl věnován síle značky v rychloobrátkovém zboží. Své připomínky k prezentaci Martina Janečka, marketingového manažera společnosti Emco, sděloval Marek Riedl, senior brand manažer Reckitt Benckiser, Věře Komárové, marketingové ředitelce společnosti Alphaduct.
Otázkou možností a způsobů propagace v místě prodeje se ve své prezentaci zabýval Richard Drobík, marketingový manažer společnosti Friesland, Česká republika.
Nejen o hvězdné soutěži Orion přednášela Henrieta Rambergerová, marketingová manažerka Nestlé Česko. Pozorně jí naslouchal Nikolaj Šťáhlavský, ředitel společnosti ComGate, a Michaela Krešlová, ředitelka Targo Promotion.