Cannes Lions už zná složení porot

2. 5. 2003 16:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Už je známo složení porot, které budou hodnotit televizní reklamy, tisk a venkovní reklamu, internet, mediální strategie a direct marketing na festivalu reklamy Cannes Lions. Stejně jako v uplynulých ročnících v žádné z nich Česká republika svého zástupce nemá. Ovšem zatím co v loňském roce vybíral nejlepší světové reklamy alespoň jeden Polák, chybí letos v jury východní a střední Evropa úplně. Hlavním šéfem poroty je už dříve oznámený Dan Wieden z Wieden {alfa} Kennedy.


Největší festival reklamy na světě se uskuteční ve francouzském Cannes od 15. do 21. června.


-jj-


1. CYBER LIONS JURY


2. LIONS DIRECT JURY – PRELIMINARY ROUND


3. LIONS DIRECT JURY – PRELIMINARY ROUND AND IIN CANNES


4. FILM JURY


5. MEDIA LIONS JURY


6. OUTDOOR {alfa} PRESS JURY


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.