Britské mediální firmě Emap stoupl celoroční zisk díky vyšším příjmům z reklamy v magazínech, například FHM, Closer a Heat. Zisk bez započtení daní, odpisů nehmotného majetku a jednorázových položek stoupl o 16 procent na 175 milionů liber. Analytici v průměru čekali zisk mírně nižší. Zisk před zdaněním dosáhl 140 milionů liber, tedy 229 milionů dolarů, proti předchozí ztrátě 69 milionů liber. Ta firmě vznikla při prodeji amerického vydavatelství magazínů. V divizi spotřebitelských magazínů vzrostl provozní zisk o 13 procent. Hůře si vedlo organizování výstav a mezipodniková reklama.
Vedení společnosti doporučuje zvýšit celoroční dividendu o 11 procent na 21,6 pence na akcii. Cena emise Emap po výsledkové zprávě na londýnské akciové burze rostla. Emap vlastní i britské rozhlasové stanice Magic a Kiss a opatrně se poohlíží po příležitostech koupit jejich menší rivaly. Bude záviset na tom, v jaké podobě projde britským parlamentem návrh zákona o komunikacích, který by měl uvolnit některá omezení pro vlastnictví rozhlasových stanic, napsala agentura Reuters.
-čtk-
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?