Britské firmě Emap pomohly magazíny

28. 5. 2003 15:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Britské mediální firmě Emap stoupl celoroční zisk díky vyšším příjmům z reklamy v magazínech, například FHM, Closer a Heat. Zisk bez započtení daní, odpisů nehmotného majetku a jednorázových položek stoupl o 16 procent na 175 milionů liber. Analytici v průměru čekali zisk mírně nižší. Zisk před zdaněním dosáhl 140 milionů liber, tedy 229 milionů dolarů, proti předchozí ztrátě 69 milionů liber. Ta firmě vznikla při prodeji amerického vydavatelství magazínů. V divizi spotřebitelských magazínů vzrostl provozní zisk o 13 procent. Hůře si vedlo organizování výstav a mezipodniková reklama.
Vedení společnosti doporučuje zvýšit celoroční dividendu o 11 procent na 21,6 pence na akcii. Cena emise Emap po výsledkové zprávě na londýnské akciové burze rostla. Emap vlastní i britské rozhlasové stanice Magic a Kiss a opatrně se poohlíží po příležitostech koupit jejich menší rivaly. Bude záviset na tom, v jaké podobě projde britským parlamentem návrh zákona o komunikacích, který by měl uvolnit některá omezení pro vlastnictví rozhlasových stanic, napsala agentura Reuters.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení