Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britská Granada vydělala víc

Redakce MAM20. 5. 2003

Britské mediální skupině Granada Plc vzrostl v prvním fiskálním pololetí zisk díky většímu úspěchu televizních show, než jaký se předpokládal. Firma, jejíž návrh spojení s mediálním rivalem Carlton Communications nyní zkoumá britský regulátor, představila výsledek v úterý.
Granada zvýšila zisk za šest měsíců do března o meziročních 35 procent na 65 milionů liber, tedy 106 milionů dolarů. Ve výsledku nejsou zahrnuty jednorázové položky, daně a odpisy nehmotného majetku.
Kvůli bezhotovostním nákladům do společného podniku Boxclever a odpisům 75 milionů liber za mediální firmu SMG vykázala Granada v pololetí čistou ztrátu 37 milionů liber. Pololetní tržby skupiny se zvýšily o tři procenta na 734 milionů liber.
Meziroční srovnání ale není objektivní kvůli loňskému mistrovství světa v kopané. Devítiměsíční příjmy z reklamy v ITV1 do letošního června proto zřejmě klesnou o 1,5 procenta, odhaduje Granada.
Analytici v průměru očekávali zisk 69,1 milionu liber před započtením těchto odpisů. Odpisy nehmotného majetku v pololetí dosáhly 27 milionů liber. Analytici na výsledku Granady oceňují silný výkon na provozní úrovni. Akcie Granady proto po výsledkové zprávě posílily o 8,7 procenta na 78 pencí.
Granada má spolu s Carltonem největší podíl na britském trhu televizního vysílání. Její podíl z reklamních příjmů televizních kanálů ITV1 a ITV2 vzrostl v pololetí o procento na 442 milionů liber.
-čtk-

×

Kdo získá Titanového Lva?

Starší článek

Nově zvolení radní se sešli, zatím ale nejednali

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více