Britská Granada vydělala víc

20. 5. 2003 13:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Britské mediální skupině Granada Plc vzrostl v prvním fiskálním pololetí zisk díky většímu úspěchu televizních show, než jaký se předpokládal. Firma, jejíž návrh spojení s mediálním rivalem Carlton Communications nyní zkoumá britský regulátor, představila výsledek v úterý.
Granada zvýšila zisk za šest měsíců do března o meziročních 35 procent na 65 milionů liber, tedy 106 milionů dolarů. Ve výsledku nejsou zahrnuty jednorázové položky, daně a odpisy nehmotného majetku.
Kvůli bezhotovostním nákladům do společného podniku Boxclever a odpisům 75 milionů liber za mediální firmu SMG vykázala Granada v pololetí čistou ztrátu 37 milionů liber. Pololetní tržby skupiny se zvýšily o tři procenta na 734 milionů liber.
Meziroční srovnání ale není objektivní kvůli loňskému mistrovství světa v kopané. Devítiměsíční příjmy z reklamy v ITV1 do letošního června proto zřejmě klesnou o 1,5 procenta, odhaduje Granada.
Analytici v průměru očekávali zisk 69,1 milionu liber před započtením těchto odpisů. Odpisy nehmotného majetku v pololetí dosáhly 27 milionů liber. Analytici na výsledku Granady oceňují silný výkon na provozní úrovni. Akcie Granady proto po výsledkové zprávě posílily o 8,7 procenta na 78 pencí.
Granada má spolu s Carltonem největší podíl na britském trhu televizního vysílání. Její podíl z reklamních příjmů televizních kanálů ITV1 a ITV2 vzrostl v pololetí o procento na 442 milionů liber.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení