BBDO zakládá podlinkovou agenturu

13. 5. 2003 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Do konce května vznikne v asociaci s BBDO Group nová podlinková agentura Underline. BBDO Group si od vzniku Underline slibuje, že rozvine daleko hlouběji aktivity spojené s BTL komunikací pro stávající klienty skupiny BBDO. Mezi první úkoly Underline patří realizace zakázek pro ZČE, Léčiva a Master Foods. Pro posledně jmenovanou společnost Underline připravuje spotřebitelskou promotion na produkty značky Starburst.
Underline chce spojovat aktivity sales promotion, direct marketingu a CRM. Velkým plusem nové agentury by se měla stát aktivní vazba na nadlinkové aktivity BBDO Group.
Agenturu Underline řídí Marek Řídký, který v poslední době vykonával funkci client service directora v agentuře iLeo ze skupiny Leo Burnett a Magda Štorková, která ve stejné agentuře pracovala na postu account directora. O sales promotion aktivity se stará Laďka Bayerová, která své zkušenosti získávala v agenturách Promotion Services, Degu a Friends of Sales. V Degu spolupracovala právě s Markem Řídkým.
-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení