Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AOL chce prodat majoritní podíl v čínské televizi

Redakce MAM27. 5. 2003

Mediální gigant AOL Time Warner je blízko prodeje kontrolního podílu v čínské televizní stanici Chinese Entertainment Television (CETV). Novým majitelem se má stát mediální firma tom.com, patřící nejbohatšímu muži v Asii Li Kcha-š’ngovi. K prodeji se AOL rozhodla necelé dva roky poté, co se jí podařilo získat v zemi vysílací licenci, informoval dnes agenturu Reuters zdroj blízký jednání, který se nepřál být jmenován. Podle zdroje jsou rozhovory o prodeji v relativně pokročilém stadiu. Analytici potvrzují, že americký mediální gigant by se mohl snažit zbavit svého podílu, protože se ocitl pod tlakem, aby prodal jmění, které je ztrátové nebo nevykazuje známky zisku ve výhledu pro nejbližší období. Tržní hodnota CETV by se podle analytiků mohla pohybovat kolem 70 milionů dolarů. Firma tom.com již v březnu potvrdila, že vede rozhovory se společností AOL o koupi jejího podílu v CETV. AOL má v čínské televizi 85procentní podíl. Mluvčí AOL se odmítla ke zprávě vyjádřit, firma však již dříve uvedla, že se vždy snažila najít pro CETV strategického partnera. Většina analytiků věří, že AOL prodá pouze menšinový podíl v televizi. Ani mluvčí tom.com nechtěla zprávu blíže komentovat, pouze uvedla, že jednání pokračují dobře. Tom.com byla původně internetovou společností. Za posledního dva a půl roku však koupila více než 30 firem. Do jejího majetku patří v současnosti i vydavatelské a reklamní společnosti.
-čtk-

×

O práva na vysílání olympijských her se utká pět televizních stanic

Starší článek

Železný: Předložím veškeré důkazy k arbitráži s firmou CME

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více