Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Anopress: I v dubnu se média nejvíce zajímala o události v Iráku

Redakce MAM5. 5. 2003

Téma války v Iráku dostalo v dubnu v médiích největší prostor. Vyplývá to z analýzy médií společnosti Anopress. Dalšími nejčastěji komunikovanými tématy byly: Česká republika a Evropská unie, Šíření nemoci SARS, Union banka a Spory se společností CME. Na prvním místě se i v dubnu drželo téma, které se zabývalo událostmi v Iráku. V dubnu bylo na toto téma publikováno 7251 příspěvků. Na druhém místě opět skončilo téma Česká republika a Evropská unie. O tématu bylo v dubnu publikováno 2467 příspěvků. Příčinou nárůstu počtu příspěvků oproti minulému měsíci jsou informace o blížícím se referendu o vstupu ČR do EU, které se bude konat v červnu. Na třetí příčce se v dubnu umístily informace o šířícím se viru, který vyvolává nebezpečný druh zápalu plic (SARS). O tématu bylo publikováno 1168 příspěvků. Čtvrté místo, stejně jako v březnu, obsadily příspěvky o Union bance. O tématu bylo publikováno 723 příspěvků. Ani na posledním místě nedošlo oproti minulému měsíci ke změně. Na páté příčce skončilo téma o sporech se společností CME. O tématu bylo publikováno 386 příspěvků.
-mav-

×

ČT chystá k padesátinám tematický večer

Starší článek

2N vytváří nové příležitosti pro IT firmy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více