Změří „agent“ outdoor?

23. 4. 2003 15:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Se záměrem rozhýbat poněkud stojaté vody v měření tuzemské venkovní reklamy vstupuje na trh specializovaná mediální agentura Natio Media se systémem AER-agent. Měření formátů billboard, které má do půli května zmapovat hlavní město a do konce roku celou ČR, reflektuje 3 základní ukazatele nosiče: rating (intenzitu provozu na komunikacích), efektivitu (kvalitu a postavení panelu) a tzv. appeal (kreativní stránka se zaměřením zejména na post-buy analýzy). Podle zakladatelů Natio Media, Tomáše Kotrče a Daniela Mlynáře je cílem využít dlouhodobých zkušeností na poli venkovní reklamy.
-Martin Schreier-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.