Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk největšího amerického vydavatele novin jde letos nahoru

Redakce MAM16. 4. 2003

Největší americký vydavatel novin Gannett Co. Inc. zaznamenal v prvním čtvrtletí letošního roku mírný růst zisku. Firma však varovala, že válka v Iráku omezila poptávku po reklamě. Zisk společnosti, která vydává v USA 100 deníků, se zvýšil na 249,8 milionu USD, tedy 93 centů na akcii, z loňských srovnatelných 243,6 milionu USD, neboli 91 centů na akcii. O výsledcích firmy informoval předseda, prezident a generální ředitel společnosti Douglas McCorkindale.
“Začátek čtvrtletí byl silný, ale výsledky, zvláště naší televizní stanice a USA Today, byly stlačeny neochotou inzerentů vydávat peníze v nejistém geopolitickém prostředí,” dodal McCorkindale. Analytici dotazovaní agenturou Thomson First Call očekávali v průměru zisk 92 centů na akcii. Provozní příjmy v období leden až březen vzrostly o tři procenta na 1,55 miliardy USD.
Příjmy z reklamy novinové divize, která je hlavním pohonem příjmů, stouply o 3,7 procenta na jednu miliardu USD. Reklama v nejprodávanějším deníku USA Today vzrostla o jedno procento. Příjmy televizní divize, která zahrnuje 22 televizních stanic v USA, klesly o 5,4 procenta na 158,2 milionu USD, napsala agentura Reuters.
-čtk-

×

Pokračuje soud s podnikateli, kteří plánovali vraždu novinářky

Starší článek

Odvolaná vysílací rada odejde se “zlatými padáky”

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více