Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Začalo vysílat studentské Radio Akropolis

Redakce MAM16. 4. 2003

Studentské Radio Akropolis po několika týdnech zkušebního vysílání zahájilo ve středu ostrý provoz. Rádio zatím mohou lidé poslouchat pouze na internetu. Provozovatel rádia však již zažádal Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o licenci pro vysílání v kabelových systémech. Podle šéfredaktora Pavla Zelinky rádio jedná se sítí UPC ČR o zařazení rádia do kabelových rozvodů v Praze.
Mluvčí UPC ČR František Malina potvrdil, že kabelová síť nabídku na zařazení rádia obdržela. Nejdříve však UPC musí posoudit, zda je zařazení rádia technicky možné. Rádio také musí získat licenci a UPC pak musí od rady obdržet registraci na zařazení rádia do kabelu.
Rádio je neziskovou organizací. Provozuje ho Centrum nezávislé kultury Palác Akropolis, ČVUT a sdružení Studentská unie ČVUT. Vstupní investici přes jeden milion korun na zařízení prostor a do techniky hradil Palác Akropolis. Provoz stojí ročně asi 200 tisíc korun. Financuje ho z části ČVUT Praha. Část provozu hradí rádio z grantů magistrátu města Prahy, Nadace pro rozvoj občanské společnosti, radnice Prahy 3 či ministerstva školství.
Rádio vysílá program zaměřený především na studenty. Vysílá moderní směry rockové hudby, popu, ale i jazzu či blues a alternativních směrů. Kromě hudby má také publicistické a diskusní pořady zaměřené na kulturu, hudbu, film, ale i na aktuální politická a společenská témata. V budoucnu by rádio chtělo vysílat také zpravodajství. Provoz zajišťuje tým 75 redaktorů z řad studentů, kteří za práci neberou odměnu. Rádio v současnosti na internetu poslouchají najednou desítky lidí. Zelinka by považoval za úspěch, kdyby se v krátké době poslechovost zvýšila na 500 až 600 lidí, kteří by rádio poslouchali současně.
-čtk-

×

Agentuře Reuters stále klesají tržby

Starší článek

Dimar členem CRM sekce

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více